Hem guarnit l’escola, ja arriba el Nadal.

Hem guarnit l’escola, ja arriba el Nadal.

by | 14 des., 2015 | Tots, Vida a l'escola | 0 comments

Sota la direcció artística de la professora Antu, i amb la col·laboració molt especial de Sole, aquest any entre tots els alumnes de l'escola hem guarnit meravellosament el passadís i l'entrada de l'escola. Aquí teniu un tastet, però si podeu venir a veure-la no ho dubteu. Avui, dia 14 de desembre, a la tarda restarà oberta per totes les famílies.

0 Comments

Submit a Comment

Entrada de membres

Entrades per Categoria

Notícies destacades

Cerca Entrades per data de publicació

juny 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930