Eucaristia a l’escola per la Germana Josefa

Eucaristia a l’escola per la Germana Josefa

by | 10 febr., 2016 | Vida a l'escola | 0 comments

El proper dia 22 de febrer, a les 19h, tindrà lloc a l'escola una eucaristia en memòria de la Germana Josefa, qui durant tants anys va estar a Jesús Maria de Badalona.

Tots els que la vau conèixer hi sou convidats. Se celebrarà al Saló d'Actes de l'escola.

0 Comments

Submit a Comment

Entrada de membres

Entrades per Categoria

Notícies destacades

Cerca Entrades per data de publicació

juny 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930