DONACIÓ DE SANG A L’ESCOLA

DONACIÓ DE SANG A L’ESCOLA

by | 27 maig, 2013 | Sense categoria | 0 comments

Com bé sabeu, l'escola col·labora habitualment amb el Banc de Sang per obtenir donacions que contribueixin a disminuir les necessitats de sang que hi ha al nostre país.

El proper dia 6 de juny a la tarda (de 16h a 19h) hi haurà una unitat del Banc de Sang perquè tots aquells que vulgueu i pugueu doneu sang per contribuir a pal·liar les greus necessitats que hi ha en aquests moments, sobretot de cara a l'estiu. Tots en podem necessitar algun dia.

Us adjunto el folletó amb les dades concretes i us animo a venir el dia 6.

Moltes gràcies.

Donació sang

0 Comments

Submit a Comment

Entrada de membres

Entrades per Categoria

Notícies destacades

Cerca Entrades per data de publicació

juny 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930